Klantenservice / Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je de ‘veelgestelde vragen’. Staat jouw vraag hier niet bij, neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar webshop@greenfieldfashion.nl, te bellen naar 0182-611173 of door het contactformulier op deze pagina in te vullen. 

 

1 Algemeen
1.1 Hoe neem ik contact op met Greenfield Fashion?

De meest handige manier om ons te bereiken is via ons 'ticketsysteem'. Dit is te vinden onder 'Mijn Account'. Daarnaast zijn wij telefonisch te bereiken via 0182-611173 of stuur een email naar webshop@greenfieldfashion.nl.

1.2 Hoe werkt 'Mijn tickets'?

Tickets zijn berichten die jij als klant via ‘Mijn Account’ naar ons kunt versturen. Deze service zorgt ervoor dat we een helder zicht hebben op onze communicatie met jou. Op deze manier kunnen we je altijd snel en correct van dienst zijn. Het kopje 'Mijn tickets' staat aan de linkerkant van je scherm als je bent ingelogd onder 'Mijn account'.

1.3 Hoe log ik in via Facebook?

Als je op 'inloggen via Facebook' klikt, zal de website een verzoek aan de Facebookserver sturen.

Als je op Facebook nog niet bent ingelogd kom je automatisch bij het inlogscherm van Facebook terecht.
Als je al wel ingelogd bent kom je direct op je eigen account. Het voordeel van deze manier van inloggen is dat je alleen je inloggegevens van Facebook hoeft te onthouden!  

1.4 Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Als je klachten hebt over onze service of producten kun je contact opnemen met onze klantenservice via 'mijn tickets' (‘mijn tickets kun je vinden onder het kopje 'Mijn account'). Ook is het mogelijk om een e-mail te sturen naar webshop@greenfieldfashion.nl of te bellen naar 0182-611173. Ons streven is om klachten binnen 24 uur te behandelen.

2 Verzending
2.1 Zijn er kosten verbonden aan het verzenden van mijn bestelling?

Bij een bestelling vanaf €50,- is de bezorging gratis. Bij een bestelling onder dit bedrag zullen verzendkosten worden berekend. Bij bezorging via pakketpost in Nederland wordt € 5,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.

2.2 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als je voor 17.00 uur een bestelling plaatst in de webshop, wordt deze dezelfde dag nog verzonden middels postNL. Jouw bestelling zal dan de volgende werkdag bezorgd worden. Bij een afleveradres buiten Nederland kan de bezorging enkele dagen langer duren. Ben je niet thuis? Dan wordt het pakketje (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Of de bezorger komt de volgende werkdag nog eens langs. Kun je niet wachten op de bezorger, dan kun je tijdens het bestellen ook kiezen om jouw bestelling af te laten leveren bij een PostNL afhaalpunt. 

3 Assortiment
3.1 Is de collectie in de webshop hetzelfde als de collectie in de winkels?

De collectie welke verkrijgbaar is in onze webshop is niet altijd geheel verkrijgbaar in onze twee winkels en dit geldt ook andersom. Indien je wilt weten of je gewenste artikel in een bepaalde winkel voorradig is, adviseren wij je telefonisch contact op te nemen met de desbetreffende winkel. Klik hier voor de pagina met contactgegevens van onze winkels. 

3.2 Hoe weet ik of een artikel de juiste maat is?

De pasvorm van een artikel is per merk anders. Indien de maat afwijkend is, wordt dit vermeld bij de productinformatie. Mocht je toch twijfelen, neem dan contact op met onze klantenservice. 

4 Bestellen
4.1 Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij het afronden van de bestelling kun je kiezen uit verschillende betaalmethoden. Klik hier voor een overzicht en meer informatie over onze betaalmethoden. 

4.2 Kan ik online betalen met een Greenfield fashion cadeaubon?

Helaas kan je online niet betalen met de Greenfield cadeaubon. Je kunt wel naar een van onze winkels bellen om een artikel te reserveren, deze later op te halen en dan te betalen met de Greenfield Fashion cadeaubon.  

4.3 Kan ik betalen met fashioncheque?

Helaas kan er online niet betaald worden met een fashion cheque. Dit kan daarentegen wel in onze fysieke winkels. Ook hierbij is er de mogelijkheid om een product telefonisch te reserveren.

5 Ruilen & Retourneren
5.1 Hoe zit het met het ruilen of retour sturen van artikelen?

Heb je je bestelling thuisbezorgd gekregen en ben je niet tevreden of wil je liever een andere maat of kleur? Vanaf het moment dat je je product in handen hebt, heb je 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren of ruilen.

Let op; je betaalt zelf de verzendkosten voor het retour sturen van een artikel. Daarentegen is het retourneren van een artikel in één van onze winkels altijd gratis.

Kijk voor meer informatie over het ruilen en retourneren hier.

5.2 Kan ik afgeprijsde artikelen ook ruilen of retourneren?

Het is mogelijk om afgeprijsde artikelen te ruilen of retourneren. Vanaf het moment dat je je product in handen hebt, heb je 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren of ruilen.

Let op; je betaalt zelf de verzendkosten voor het retour sturen van een artikel. Daarentegen is het retourneren van een artikel in één van onze winkels altijd gratis.

Kijk voor meer informatie over het ruilen en retourneren hier.

6 Bezorgen
6.1 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Indien je op werkdagen voor 17.00 uur bestelt, wordt je pakket dezelfde dag verzonden. Je pakket wordt dan de volgende werkdag afgeleverd. Daarnaast kun je er ook voor kiezen je bestelling op te halen bij een PostNL afhaalpunt. 

6.2 Levert Greenfield Fashion ook internationaal?

Behalve Nederland levert Greenfield Fashion ook in België en Duitsland. Mocht je je bestelling op nóg een andere bestemming willen laten leveren, neem dan contact met ons op via webshop@greenfieldfashion.nl. We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden!

6.3 Hoe kan ik mijn bestelling traceren?

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een e-mail. Via de link in deze e-mail kun je de status van je bestelling volgen. 

6.4 Wat is PakjeGemak?

Met PakjeGemak kun je zelf bepalen waar en wanneer jij je pakketje komt ophalen. Je kunt kiezen uit ruim 2000 winkellocaties die bij PakjeGemak zijn aangesloten. Heeft jouw bestelling een waarde van €50,- of hoger dan is deze verzendoptie gratis. Anders betaal je €5,95 verzendkosten. 

Zodra je je bestelling afrondt laat het systeem je automatisch een aantal locaties bij jou in de buurt zien.

Kijk voor meer informatie over PakjeGemak onder het kopje 'verzendtermijn'

7 Afhalen
7.1 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Je kunt jouw bestelling afhalen in een van onze winkels. Bij de verzendmethode kun je selecteren of jouw bestelling verzonden moet worden via PostNL of dat je de bestelling afhaalt in de winkel. 

Let op; wanneer je gebruik maakt van 'PostNL', betaal je verzendkosten. Wanneer je je bestelling afhaalt in een van onze winkels is het gratis.

Wanneer je kiest voor 'PakjeGemak' kun je je bestelling afhalen op een locatie die je zelf hebt aangegeven. Kijk voor meer informatie over 'PakjeGemak' bij vraag 6.4.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »